plata cu cardul in rate

POLITICA DE RETURNARE

Retur Gratuit

 

* In perioada 9 Noiembrie - 31 Decembrie 2017 oferim Retur Gratuit in primele 30 de zile de la plasarea comenzii.

Oferta este valabila pentru produsele comandate fara reducere de pret si ridicate din localitati aflate in aria de acoperire Fan Courier. 
Oferta nu se cumuleaza cu alte oferte si nu se aplica pentru Serviciul de Schimb de Produs la Domiciliu.

Va multumim ca ati ales Bocane!


 

Stimate Client,

 

Aici, la Bocane, pretuim in primul rand grija fata de clientii nostri, intelegem si apreciem dorinta ta de a fi in siguranta online.

Acum e mai simplu ca oricand sa alegi accesoriile tale preferate si sa le returnezi in 30 de zile daca nu esti multumit de ele! Termenul de returnare de 30 de zile se aplica tuturor produselor achizitionate din magazinul nostru.  

Acum este mult mai simplu sa returnezi produse Bocane, fie ca doresti sa le schimbi cu alte produse sau preferi sa primesti banii inapoi.  

Optional si la solicitarea ta expresa, oferim serviciul de ridicare a produsului de la client, in aria de acoperire Fan Courier, la pretul de 15 Lei sau Serviciul de Inlocuire a Produsului la Domiciliul Clientului, la pretul de 19.99 Lei

 

Pasi simpli pentru a returna produse Bocane:


  1. Suna la 0341.405.236 sau trimite un email la office@bocane.rosi transmite-ne numele pe care a fost plasata comanda si eventual optiunea ta privind returul;
  2. Vom inregistra solicitarea ta, si te vom ruga sa ne transmiti, numai daca doresti rambursarea comenzii, prin email la office@bocane.roIBAN cont bancar, numele detinatorului contului si numele bancii, informatii asolut necesare pentru rambursarea contravalorii comenzii.
  3. Numai daca nu ai optat pentru serviciile oferite de noi pentru transportul produsului returnat, expediaza produsul la adresa Bocane Accesories S.R.L., Str.Strajei Nr.91B, Cumpana, Jud. Constanta, tel. 0341.405.236.

 

 

 Gata!

Daca doresti detalii suplimentare despre cum decurge returul, ai la dispozitie informatiile de mai jos sau ne poti contacta la 0341.405.236 sau trimite un email la office@bocane.ro. Iti stam la dispozitie!

 

 

Dreptul de Retragere

Dreptul de retragere este definit de Ordonanta Guvernului 34/2014, in completarea Ordonantei Guvenului 130/2000. In esenta, desi exprimarea este noua, dreptul de retragere este acelasi lucru cu dreptul de a returna produsele comandate in magazin.

Conform Ordonantei Guvernului 34/2014, Clientul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 30 de zile pentru accesorii si 14 zile pentru ceasuri. Perioada de retragere expira dupa 14 sau 30 de zile, in functie de produsele alese, incepand din ziua in care clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de client, in posesia fizica a produselor comandate. Pentru a iti exercita dreptul de retragere trebuie sa informezi Bocane Accesories S.R.L., Str.Strajei Nr.91B, Cumpana, Jud. Constanta, tel.0341.405.236, e-mail office@bocane.ro cu privire la decizia ta de a te retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa e-mail sau posta. In acest scop, poti folosi Modelul de Retragere de mai jos; folosirea lui nu este insa obligatorie. Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient sa trimiti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere. 

Consecintele Retragerii: Daca te retragi, vom rambursa orice suma incasata, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ai ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi (nu se returneaza costurile livrarii in afara ariei de acoperire Fan Courier, taxa de 5 Lei pentru serviciul Deschidere Colet sau taxa de livrare Red Code de la Fan Courier), in 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia de a te retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind, cu acordul tau, transferul bancar in contul indicat de tine; in orice caz, nu se vor percepe comisioane ca urmare a rambursarii. 

Expediaza produsele la adresa Bocane Accesories S.R.L., Str.Strajei Nr.91B, Cumpana, Jud. Constanta, tel.0341.405.236, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ai comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Va trebui sa suporti costul direct al returnarii produselor (costul transportului prin curier rapid). Acest cost este de maxim 21 Lei, TVA inclus, pentru transport prin Fan Courier localitatile aflate in aria de acoperire Fan Courier. Pentru a calcula costul exact al transportului produsului pe care doresti sa il returnezi, poti utiliza Estimarea de Cost de la Fan Courier. Clientul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Termenele mentionate mai sus, conform O.G. 34/2014 pot fi prelungite corespunzator in cazul in care ultima zi este o zi nelucratoare.


***

Model de Formular de Retragere

Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doresti sa te retragi din contract.

–Catre: Bocane Accesories S.R.L., Str.Strajei Nr.91B, Cumpana, Jud. Constanta, tel.0341.405.236:

–Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse (completeaza cu produsele)

–Comandate la data: (completeaza cu data)

–Numele Clientului: (completeaza numele clientului care a plasat comanda)

–Adresa Clientului: (completeaza cu adresa din factura)

–Optiunea privind returul: (completeaza cu inlocuirea cu alte produse, rambursarea valorii comenzii sau voucher in magazin )

–Semnatura Clientului (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hartie)

–Data (completeaza data solicitarii)

 

Este suficient sa completezi datele de mai sus si sa trimiti cererea ta de retragere prin e-mail la office@bocane.ro. Te rugam ca informatiile solicitate prin formular sa se afle pe o foaie de hartie in coletul cu produsele returnate. Vei primi confirmarea primirii cererii tale prin e-mail.

***

 

Legislatia romana prevede: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului (Ordonanta Guvernului nr. 130/2000, completata prin Ordonanta Guvernului 34/2014). Consumator este considerata orice persoana fizica.

 

Mai jos am incercat sa raspundem catorva intrebari pe care le-ai putea avea cu privire la returnarea de produse:

Ce conditii trebuie sa indeplineasca un retur pentru a fi aprobat / acceptat?

Cum pot obtine aprobarea si confirmarea solicitarii mele de retur?

Pot solicita un retur numai pentru o parte din produsele dintr-o comanda?

Care este pasul urmator?

Cum returnez produsele?

Ce se intampla dupa ce coletul de retur a fost receptionat?

Pot primi banii inapoi, alte produse in schimb sau un voucher pentru a cumpara alte produse mai tarziu?

Ce se intampla daca vreau sa primesc la schimb produse mai scumpe sau mai ieftine decat comanda returnata?

Daca returnez o comanda ce se intampla cu Punctele de Fidelitate sau voucherele de Fidelitate primite pentru comanda respectiva?

In cat timp voi primi inapoi banii achitati pentru o comanda returnata?

Voi primi o factura de retur pentru produsele returnate?

Cum pot face sugestii sau imi pot afisa parerea cu privire la felul in care a decurs returul?

 

***

 

 

 

Ce conditii trebuie sa indeplineasca un retur pentru a fi aprobat / acceptat?

-          Returul sa fie solicitat de clientul persoana fizica in termen de 30 de zile de la primirea produsului. Conform legislatiei -  O.G. 130/2000 completata cu O.G. 34/2014, cu completarile si modificarile ulterioare: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului"  dar este placerea Bocane sa extindem acest termen la 30 de zile pentru toate produsele, pentru a ne asigura ca ai tot confortul necesar pentru a alege produsele dorite din magazinul nostru.

-          Produsul returnat trebuie sa fie insotit de urmatoarele informatii: date comenzii, numele clientului, adresa clientului, optiunea privind returul, data solicitarii returului, semnatura clientului;

-          Optional si la solicitarea ta expresa, oferim serviciul de ridicare a produsului de la client, in aria de acoperire Fan Courier, la pretul de 15 Lei sau Serviciul de Inlocuire a Produsului la Domiciliul Clientului, la pretul de 19.99 Lei. In cazul in care nu doresti nici unul dintre aceste servicii, va trebui sa achiti valoarea returnarii produsului, prin curier rapid.  Costul estimativ al returnarii este de maxim 21 Lei, TVA inclus, pentru transport prin Fan Courier din localitatile aflate in aria de acoperire Fan Courier. Pentru a calcula costul exact al transportului poate fi utilizata Estimarea de Cost de la Fan Courier, disponibila la http://www.fancourier.ro/tools/estimare-cost-livrare/

-          Rugam ca produsul sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (sa aiba etichetele atasate, ambalajul original, sa nu fie purtat, deteriorat sau uzat). In cazul in care nu mai ai ambalajul / etichetele produsului, acesta poate fi returnat. Costul readucerii produsului in starea in care a fost livrat initial (cutia pentru cadou, eticheta) este de 10 lei. Aceasta suma va fi scazuta din valoarea rambursata in cazul in care doresti sa primesti banii inapoi pentru produsul comandat. In cazul in care doresti sa schimbi produsul, produsul de schimb va fi expediat fara cutie de cadou, daca aceasta nu a fost returnata impreuna cu produsul returnat.

-          Sa soliciti returul (retragerea) in termenul de 30 de zile de la primirea produsului si sa il expediezi in maxim 14 zile;

           Ambalajele pentru cadou, cupoanele cadou, voucherele de reducereprodusele realizate la comanda sau personalizate nu pot fi returnate, conform O.G. 130/2000, art.10, alineat c) si O.G. 34/2014 art.16 alin c). 

-          Clientii persoane juridice pot solicita retur in aceleasi conditii ca si persoanele fizice, Bocane Accesories S.R.L. rezervandu-si dreptul de a aproba sau nu un asemenea retur.

 

 

Piele Full Grain Tabacita Vegetal - suprafata normala:

Suprafata Piele Tabacita VegetalPiele Full Grain


Produsele din Piele Naturala Full Grain  / Tabacita Vegetal - aceasta piele este absolut speciala pentru ca este cea mai naturala varianta de piele disponibila: este tabacita fara chimicale si suprafata ei este pastrata naturala, fara procese suplimentare. Din acest motiv, pe suprafata pielii se pastreaza semnele aparute pe parcursul vetii animalului: zgarieturi, pete, pliuri. Pentru ca suprafata pielii nu este slefuita si corectata sau acoperita cu un strat artificial, aceste semne ofera personalitate si unicitate fiecarui produs. Acceptam returul pentru oricare dintre produsele noastre, fara explicatii. Totusi, produsul va fi schimbat sau va fi returnata suma achitata prin garantie numai daca pielea are defecte pe fata (pe partea exterioara), care intrerup suprafata pielii si ating interiorul pielii, ca in imaginea de mai jos. In orice alte situatii poti solicita un retur obisnuit. Daca nu esti sigur, contacteaza-ne, te vom ajuta cu placere!

 

 

Piele Full Grain Tabacita Vegetal - Defect:

Defect al Pielii

 

 

 

 

Cum pot obtine aprobarea si confirmarea solicitarii mele de retur (retragere)?

Te rugam sa trimiti solicitarea ta prin e-mail la office@bocane.ro. Recomandam confirmarea telefonica a primirii solicitarii tale de retur la 0341.405.236. Echipa Bocane iti va raspunde prin e-mail sau telefonic si iti va acorda cu placere toata asistenta necesara pentru finalizarea rapida si usoara a returului.

Ambalajele pentru cadou, produsele realizate la comanda, voucherele si produsele personalizate nu pot fi returnate, conform O.G. 130/2000, art.10, alineat c) si si O.G. 34/2014 art.16 alin c). 

 

 

 

Pot solicita un retur numai pentru o parte din produsele dintr-o comanda?

Bineinteles! Este suficient sa mentionezi numele produselor pe care doresti sa le returnezi in solicitarea de retur (retragere).

 

 

 

Care este pasul urmator?

In maxim 24 de ore lucratoare vei primi prin e-mail aprobarea solicitarii tale de retur (retragere), prin e-mail.

Te rugam sa trimiti impreuna cu produsul returnat urmatoarele informatii: data comenzii, numele clientului, adresa clientului, optiunea privind finalizarea returului: inlocuirea cu un alt produs, voucher pentru valoarea comenzii pe care sa il poti utiliza in magazin cand doresti sau rambursarea valorii comenzii tale in contul tau bancar.

Dupa ce ai primit aprobarea poti trimite prin curier coletul continand returul tau. Te rugam sa ne contactezi telefonic la 0341405.236 daca nu primesti confirmarea in 24 de ore lucratoare.

 

 

 

Cum returnez produsele?

Coletul retur poate fi trimis numai prin curier rapid, cu mentiunea Fragil, iar clientul va trebui sa achite valoarea livrarii. Acest cost este de maxim 21 Lei, TVA inclus, pentru transport prin Fan Courier din localitatile aflate in aria de acoperire Fan Courier. Pentru a calcula costul exact al transportului produsului pe care doresti sa il returnezi, poti utiliza Estimarea de Cost de la Fan Courier

Aceasta este adresa la care poti trimite un retur, numai daca a fost aprobat:

BOCANE ACCESORIES S.R.L.

Str.Strajei Nr.91B

Cumpana,  907105

0341.405.236

 

 

 

Ce se intampla dupa ce coletul de retur a fost receptionat?

In maxim 24 de ore lucratoare de la primirea coletului tau de retur vei fi informat prin e-mail daca produsele corespund criteriilor de retur (pur si simplu sa nu fie purtate, deteriorate, sa aiba etichetele si ambalajul original - in cazul in care nu mai ai ambalajul si etichetele, vom aplica o taxa de 10 lei pentru a readuce produsul la starea in care poate fi vandut - sa nu fi suferit orice modificari care sa impiedice comercializarea lor, si, bineinteles, coletul trebuie sa contina toate produsele din solicitarea ta de retur). In cazul in care produsul returnat nu se mai afla in starea in care a fost livrat, Bocane Accesories S.R.L. isi rezerva dreptul de a calcula diminuarea valorii produsului cu costurile necesare readucerii acestuia la o stare vandabila.

Dupa acceptarea returului, daca nu ti-ai exprimat deja optiunea, te vom contacta pentru a o solicita: poti decide sa iti alegi alte produse in schimb, sa primesti banii inapoi sau sa primesti un voucher pentru a alege alte produse mai tarziu.

 

 

 

Pot primi banii inapoi, alte produse in schimb sau un voucher pentru a cumpara alte produse mai tarziu?

Poti opta pentru oricare dintre aceste variante:

-          Daca ti-ai exprimat optiunea de a alege alte produse in schimb, coletul continand aceste produse va fi expediat in maxim 24 de ore lucratoare de la primirea produselor returnate (in limita stocului de produse disponibile). In acest caz iti vei putea alege produse de aceeasi valoare cu produsele comandate initial, iar costul livrarii va fi acoperit de noi numai in aria de acoperire Fan Courier (consulta lista aici), numai pentru produsele achizitionate la pret intreg. Daca s-au returnat produse la promotie sau se aleg in schimb produse aflate la promotie costul transportului va fi achitat de client dus-intors. Poti returna si produsele primite la schimb, dar va trebui sa achiti costul transportului tur-retur. Vei fi anuntat imediat in cazul in care produsul ales pentru schimb nu mai este disponibil in stoc. 

-          Daca ai ales sa primesti un voucher in magazin, acesta va fi disponibil in Contul Meu>Voucherele Mele in 24 de ore lucratoare. In cazul in care alegi aceasta optiune, valoarea voucherului va fi egala cu valoarea comenzii initiale, din care se vor scadea orice eventuale reduceri, promotii sau cadouri. 

-          In cazul in care doresti sa primesti banii inapoi, va trebui sa ne trimiti datele contului tau bancar (valoarea comenzii poate fi rambursata numai in contul bancar al clientului), iar banii iti vor fi returnati in 14 zile de la primirea solicitarii tale de retur (retragere).  In cazul in care alegi aceasta optiune, din valoarea returnata se va scadea valoarea livrarii numai pentru livrarile care nu sunt oferite standard - livrarea in afara ariei de acoperire Fan Courier, costul serviciului Deschidere Colet sau al serviciului Red Code (livrare matinala) - conform art.13, alin. 3) din O.G. 34/2014, orice eventuale reduceri, promotii sau cadouri. Rambursarea valorii poate fi facuta numai in contul bancar deschis pe numele clientului.

In cazul in care produsul returnat nu se mai afla in starea in care a fost livrat, Bocane Accesories S.R.L. isi rezerva dreptul de a calcula diminuarea valorii produsului cu costurile necesare readucerii acestuia la o stare vandabila.

 

 

 

Ce se intampla daca vreau sa primesc la schimb produse mai scumpe sau mai ieftine decat comanda returnata?

Poti alege si o rambursare partiala a returului tau, adica sa alegi un produs mai ieftin in schimb si sa primesti diferenta de bani in contul tau sau sub forma unui voucher in magazin. In acest caz, din valoarea initiala a comenzii se va scadea valoarea livrarii numai pentru livrarile care nu sunt oferite standard - livrarea in afara ariei de acoperire Fan Courier, costul serviciului Deschidere Colet sau al serviciului Red Code (livrare matinala), a oricaror reduceri, promotii sau cadouri nereturnate inainte de rambursarea diferentei de bani sau emiterea voucherului.

Daca doresti sa primesti produse mai scumpe la schimb, poti achita diferenta utilizand oricare dintre metodele de plata disponibile.

 

 

 

Daca returnez o comanda ce se intampla cu Punctele de Fidelitate, voucherele de Fidelitate sau alte promotii / vouchere primite pentru comanda respectiva?

Daca soliciti un retur, automat Punctele de Fidelitate sau voucherele de Fidelitate primite pentru comanda respectiva, voucherele de reduceri sau promotiile asociate respectivei comenzi vor fi anulate.

 

 

 

In cat timp voi primi inapoi banii achitati pentru o comanda returnata?

Valoarea comenzii tale (exclusiv valoarea livrarii conform facturii, a ambalajelor pentru cadou sau a eventualelor promotii, reduceri sau cadouri nereturnate) iti va fi rambursata in contul tau bancar in maxim 14 zile de la acceptarea returului.

 

 

 

Voi primi o factura de retur pentru produsele returnate?

Sigur!

In cazul in care ai optat pentru a primi alte produse in schimb, coletul continand noua ta comanda va contine si factura de retur, impreuna cu factura pentru noile produse alese.

Daca preferi sa ti se ramburseze valoarea comenzii sau ai ales sa primesti un voucher, factura de retur iti va fi trimisa prin e-mail.

  

 

 

Pot face sugestii sau imi afisa parerea cu privire la felul in care a decurs returul?

Sigur! Parerea ta este importanta si apreciem orice sugestii sau impresii cu privire la felul in care consideri ca a decurs returul.

Poti posta o parere in Parerea Clientilor sau ne poti trimite un e-mail la infos@bocane.ro.

 

Iti multumim ca ai ales Bocane!

 

Actualizat 23.08.2017