TERMENI SI CONDITII

 

Stimate Client,

 

Iti uram “Bine ai venit!”  la Bocane si dorim sa iti multumim pentru timpul acordat si pentru atentie.

 

Cand vizitezi magazinul Bocane.ro, utilizezi orice informatii prezentate, vizionezi produsele oferite sau decizi sa le cumperi, plasezi o comanda online, telefonic sau utilizand alte forme de comunicare cu echipa Bocane, folosesti sau vei folosi serviciile oferite inseamna ca accepti conditiile de mai jos, cat si cele inscrise in paginile Cum Cumpar?, Livrare, Politica de Returnare, Cum platesc?, Politica de Confidentialitate, si celelalte sectiuni afisate pe site care contin informatii cu privire la modalitatea de utilizare a site-ului.  

 

Te rugam sa citesti cu atentie termenii si conditiile de mai jos:

 

Utilizarea unor termeni

A)       Site reprezinta site-ul Internet al societatii S.C. Bocane Accesories S.R.L., care poate fi accesat la adresa Bocane.ro, prin intermediul caruia se obtine accesul la informatii privind produsele oferite de catre S.C. Bocane Accesories S.R.L..

B)        Firma reprezinta societatea S.C. Bocane Accesories S.R.L.

C)        Clientul / Cumparatorul / Consumatorul este persoana care acceseaza site-ul, si care utilizeaza in orice fel Site-ul, sau care plaseaza o comanda online sau prin orice alta metoda de comunicare (telefonic, e-mail, sistemul de suport online disponibil pe Site, etc.).

D)         Utilizarea necorespunzatoare reprezinta utilizarea site-ului intr-un mod contrar reglementarilor si legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii Firmei sau altor persoane.

 

Continutul site-ului

A)          Informatiile publicate pe Site reprezinta informatii de interes general despre Firma, produsele comercializate de acesta, cat si alte informatii considerate de Firma ca fiind de interes pentru Client.

B)         Continutul Site-ului in integralitatea sa este proprietatea Firmei. Folosirea fara acordul Firmei a oricaror elemente continute pe Site se pedepseste conform legilor in vigoare.

C)        Firma nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor care au link-uri pe acest site (legaturi de natura comerciala sau publicitara). Raspunderea pentru aceste site-uri o poarta in intregime proprietarii acestora.

 

Limitarea responsabilitatii

A)        Firma nu isi asuma responsabilitatea pentru prejudiciile cauzate de nefunctionarea Site-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri publicate pe Site.

B)         In cazul in care Clientul foloseste o adresa falsa de e-mail sau va transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice sau in numele oricarei alte entitati va fi sanctionat in conformitate cu legile in vigoare. Firma are dreptul, dar nu si obligatia, de a sterge orice astfel de continuturi identificate pe site. Firma nu va purta responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de asemenea comunicari.

 

Livrarea produselor

Termenul de livrare al produselor comandate este cel stipulat in sectiunea Livrare. Firma nu poate fi tinuta responsabila pentru intarzierile cauzate de firma de curierat sau de imposibilitatea acesteia de a contacta clientul in timp util pentru respectarea termenului de livrare.  Firma are responsabilitatea de a respecta urmatoarele termene in predarea comenzilor catre firma de curierat:

 

-          Se vor preda in aceeasi zi comenzile plasate inainte de ora 16:00 intr-o zi lucratoare pentru toate tipurile de accesorii, cu exceptia ceasurilor si a verighetelor - acestea din urma vor fi predate in 2-4 zile lucratoare de la plasarea comenzii;

-          Se vor preda in prima zi lucratoare comenzile emise dupa ora 16:00 sau intr-o zi nelucratoare (inclusiv Sarbatori Legale), pentru toate tipurile de accesorii, cu exceptia ceasurilor si a verighetelor - acestea din urma vor fi predate in 2-4 zile lucratoare de la plasarea comenzii.

Respectarea obligatiilor Firmei poate fi dovedita la solicitarea clientului prin punerea la dispozitia acestuia a unei copii a borderoului de predare a coletelor catre firma de curierat.

Numai comenzile care pot fi confirmate telefonic de catre operatorii nostri vor fi predate curierului pentru livrare. Firma isi rezerva dreptul de a intarzia livrarea sau de a nu livra orice comanda din care lipsesc, sunt incomplete sau nu pot fi utilizate informatii precum numarul de telefon, numele clientului sau adresa de livrare. 

Legislatia romana prevede: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului (O.G. 130/2000 modificata si completata prin O.G. 34/2014). Consumator este considerata orice persoana fizica, in speta Clientul persoana fizica.

In cazul in care un client plaseaza o comanda iar apoi refuza primirea coletului de la curier (cu exceptia cazului in care coletul este deteriorat), Firma isi rezerva dreptul de a transmite Clientului o notificare de plata pentru valoarea livrarii comenzii, returului acesteia si oricaror alte costuri implicate de livrarea, ambalarea si pregatirea comenzii, ce pot fi dovedite de Firma cu documente (Ordonanta Guvernului nr. 130/2000, art.10, alin. a)). Clientul se obliga sa achite suma inscrisa in notificare in termen de 3 zile lucratoare. Dupa expirarea acestui termen, Firma va avea dreptul de a lua toate masurile legal disponibile pentru recuperarea creantei.

 

Garantia produselor

Produsele comandate de Client vor fi livrate impreuna cu factura fiscala si certificat de garantie. Accesoriile Bocane beneficiaza de minim 30 zile garantie, conform celor stipulate in certificatul de garantie.

Conditiile garantiei sunt cele mentionate in sectiunea Garantie.

 

Disponibilitatea produselor

Exista posibilitatea ca in urma unei erori anumite produse care apar pe site si sunt comandate de Client sa nu mai existe pe stoc.

Intr-un asemenea caz, Firma va contacta Clientul care a plasat comanda si il va informa.

Clientul poate aproba primirea comenzii fara produsul care nu mai este disponibil sau poate anula intreaga comanda. Orice suma achitata in avans va fi returnata clientului in cazul anularii unei comenzii.

 

Returul produselor

Legislatia romana prevede: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului (O.G. nr. 130/2000 modificata si completata prin O.G. 34/2014). Consumator este considerata orice persoana fizica, in speta Clientul persoana fizica.

Produsele Bocane pot fi returnate in termen de 30 zile de la primirea de catre clientul persoana fizica, cu exceptia ceasurilor, care pot fi returnate in 14 zile. Produsele de unica folosinta, realizate la comanda sau personalizate nu pot fi returnate (ex. ambalaje pentru cadou, vouchere de reducere, sistemul de masurare a marimii pentru inele si verighete, verighete gravate).Procedura de returnare este cea stipulata in sectiunea Politica de Returnare.

Bocane va oferi Cumparatorului serviciul de ridicare a produselor returnate de la domiciliul acestuia din urma, cu un pret care va fi comunicat Cumparatorului. Serviciul se va derula numai cu acordul expres al Cumparatorului. Alternativ, clientul poate returna produsele prin serviciul de curierat ales de el. Costul direct al returnarii produselor (costul transportului prin curier rapid) va fi suportat de client. Acest cost este de maxim 21 Lei, TVA inclus, pentru transport prin Fan Courier localitatile aflate in aria de acoperire Fan Courier. Pentru a calcula costul exact al transportului poate fi utilizata Estimarea de Cost de la Fan Courier

Prin exprimarea acordului cu prezenta sectiune Termeni si Conditii , clientul isi exprima acordul cu privire la rambursarea valorii produselor returnate exclusiv in contul bancar indicat de client si renunta la alte tipuri de rambursare a valorii comenzii.

 

Comentarii postate pe site

Clientii site-ului au posibilitatea de a posta comentarii in diverse sectiuni ale site-ului, care vor fi afisate numai dupa ce au fost aprobate de un reprezentant al Firmei.

Firma isi rezerva dreptul (dar nu si obligatia) de a nu posta anumite comentarii cu continut obscen, amenintator, ilegal, defaimator, care incalca dreptul la viata privata sau confidentialitate, drepturile de proprietate intelectuala, contine virusi, poate fi calificat ca fiind spam, contine mesaje publicitare sau link-uri catre alte site-uri.

Prin postarea unui comentariu, clientul declara ca detine drepturile intelectuale asupra informatiilor postate si cedeaza Firmei dreptul de folosinta asupra acestora.

 

Fisiere Cookie (cookies)

Pentru a asigura clientilor o experienta personalizata si cat mai placuta, Firma utilizeaza fisiere de tip cookie pentru a pastra informatii importante despre vizitele pe site ale fiecarui utilizator (inscrierea pe site, continutul cosului, etc.). Prin utilizarea site-ului iti exprimi acordul pentru utilizarea acestui tip de fisiere. Afla mai multe informatii despre fisierele cookie.

 

Reclamatii

Orice reclamatii cu privire la calitatea produselor sau serviciilor noastre se pot face catre:

S.C. Bocane Accesories S.R.L., folosind formularul online sau numerele de telefon afisate pe pagina de contact sau email office@bocane.ro si vor primi raspuns cel mai tarziu in urmatoarea zi lucratoare. Orice reclamatie va fi rezolvata cu maxima diligenta, in decurs de maxim 14 zile de la receptionarea acesteia.

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, la oficiul din judetul de resedinta sau online accesand link-ul A.N.P.C. din cadrul Site-ului.

 

 

Litigii

Orice litigiu aparut intre Firma si Client se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale in vigoare din acest domeniu, iar solutionarea conflictelor este de competenta instantelor judecatoresti din Romania.

 

Contractul la Distanta 

      I.        Partile contractante:

BOCANE ACCESORIES S.R.L., cu sediul in Constanta, Bd.1 Decembrie 1918 Nr.2A Bl.I2 Ap.20, Cam.1, Jud.Constanta, Punct de Lucru Str.Sabinelor Nr.36, parter, Constanta, Jud.Constanta, CUI RO 10136051, J13/2760/1997, cont RO11INGB0000999902246942, deschis la ING Bank Constanta, reprezentata prin Marius-Gheorghe Bocan, Administrator, in calitate de Vanzator

si

Clientul care a decis sa plaseze o comanda in magazinul online Bocane.ro, utilizand orice mijloace puse la dispozitie de Vanzator – online la Bocane.ro, telefonic la numerele de telefon afisate in magazinul online, prin email sau prin sistemul de suport online oferit de Vanzator la Bocane.ro,

in calitate de Cumparator.

 

     II.        Obiectul contractului

2.1          Vanzatorul se obliga sa furnizeze produsele / serviciile comandate de Cumparator, corespunzatoare cantitativ, calitativ si valoric comenzii plasate de Cumparator in magazinele online www.bocane.ro sau www.accesorii-design.ro sau in urma consultarii catalogului pentru produse la comanda, ofertei comerciale transmise Cumparatorului (daca este cazul), si facturii care insoteste produsele / serviciile livrate Cumparatorului.

2.2          Plata pretului. Cumparatorul se obliga sa plateasca Vanzatorului pretul cuvenit pentru indeplinirea contractului, conform comenzii plasate de Cumparator si confirmate de Vanzator si facturii fiscale.

 

    III.        Durata contractului:

Contractul este valabil 60 zile de la data emiterii facturii si se considera incheiat din momentul confirmarii de vanzator a acceptarii comenzii transmise de Cumparator.

 

   IV.        Efectele contractului

 4.1.      Obligatiile Vanzatorului

  • De a transmite proprietatea bunului vandut. Transferul de proprietate se realizeaza de drept la semnarea contractului, insa pana la predarea efectiva a bunului de la vanzator la cumparator riscul pieirii fortuite apartine debitorului obligatiei de predare. In cazul pieirii fortuite a bunului, debitorul obligatiei de predare pierde dreptul la contraprestatie, iar daca a primit-o este obligat sa o restituie.
  • De predare a bunului si de conservarea acestuia pana la predare. LIVRAREA: Valoarea livrarii va fi achitata de catre Vanzator, iar valoarea acesteia va fi refacturata Cumparatorului. Cumparatorul va fi informat de costul livrarii inainte de plasarea comenzii.
  • De garantie impotriva evictiunii si contra viciilor ascunse.
  • Garantie pentru buna functionare, astfel: GARANTIA PRODUSELOR este de 24 luni pentru ceasuri si 30 de zile pentru celelalte produse.
  • Garantia asigura remedierea de catre Vanzator numai a defectelor de fabricatie constatate de catre Cumparator in termenulde garantie mentionat mai sus, notificate in scris de catre Cumparator cu prezentarea Certificatului de Garantie si unei copii a Facturii primite la cumpararea produsului. Garantia nu asigura inlocuirea sau repararea produsului in cazul deteriorarilor cauzate de: nerespectarea Instructiunilor de Utilizare care insotesc produsele, accidente, utilizarea neglijenta sau necorespunzatoare, uzura normala in urma folosirii, actiunea altor factori care nu au legatura cu defectele de fabricatie ale materialului sau care tin de manopera.
  • Existenta unor defecte de fabricatie se va evalua de catre un reprezentant al Vanzatorului (de catre un Bijuterier autorizat in cazul Bijuteriilor de Argint), iar in cazul in care se constata existenta unor asemenea defecte, reparatia se va efectua in mod gratuit. In cazul imposibilitatii efectuarii reparatiei, Cumparatorul poate opta intre inlocuirea produsului cu un altul de aceeasi valoare sau rambursarea valorii acestuia prin virament bancar.
  • Conform legii 449/2003, Cumparatorul nu poate cere inlocuirea bijuteriei din motivul caderii pietrelor.
  • Reparatia gratuita in cadrul termenului de garantie va avea loc in termen de maxim 15 (cincisprezece) zile de la notificarea scrisa transmisa de catre Cumparator Vanzatorului la adresa de email office@bocane.ro sau la fax 0341.405.236 si returnarea produsului la sediul Vanzatorului.

 

4.2.       Obligatiile Cumparatorului

  • Sa preia bunul vandut.
  • Sa plateasca pretul vanzarii. Cumparatorul se obliga sa efectueze plata produselor si serviciior comandate catre Vanzatorul in termenul si prin mijloacele puse la dispozitia Cumparatorului, alese de acesta (transfer bancar, online prin intermediul magazinelor online mentionate mai sus sau numerar la primirea coletului).

 

    V.        Exonerarea raspunderii contractuale:

5.1          Forta Majora: Forta majora exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe toata durata producerii acesteia.

 

   VI.        Incetarea contractului

6.1          Potrivit dreptului comun in materie, contractul poate inceta prin:

  • executare,
  • acordul de vointe al partilor,
  • retragere din contract,
  • expirarea termenului,
  • imposibilitate fortuita de executare
  • reziliere.

6.2          Dreptul la retragere din contract. Efecte. Exercitare

  • Conform legislatiei -  O.G. 130/2000 completata cu O.G. 34/2014, cu completarile si modificarile ulterioare: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului".
  • Acest termen este valabil pentru ceasurile achizitionate din magazinul online Bocane.ro termenul de retragere (retur) fiind extins la 30 de zile pentru celelalte produse comandate din stoc, cu exceptia produselor personalizate / gravate, a voucherelor, produselor de unica folosinta si produselor aduse de Vanzator la comanda Cumparatorului.
  • Cumparatorul va informa in scris Vanzatorului ca doreste retragerea din contract, utilizand o scrisoare transmisa prin e-mail, fax sau scrisoare recomandata catre BOCANE ACCESORIES S.R.L., cu adresa in Constanta, Str.Sabinelor Nr.36, parter, Jud.Constanta, tel/fax 0341405236 e-mail office@bocane.ro.
  • Cumparatorul va returna Vanzatorului produsele in maxim 14 zile de la emiterea solicitarii.
  • Vanzatorul va oferi Cumparatorului serviciul de ridicare a produselor retur de la domiciliul acestuia. Costul acestui serviciu va fi comunicat Cumparatorului de catre Vanzator, iar serviciul va fi efectuat numai cu acordul expres al Cumparatorului.
  • Alternativ, Cumparatorul poate returna produsele prin orice serviciu postal sau de curierat. Costul direct al returnarii produselor (transportul) va fi suportat de Cumparator. Estimativ, acest cost este de 21 Lei, TVA inclus, pentru transport prin Fan Courier din localitatile aflate in aria de acoperire Fan Courier. Pentru a calcula costul exact al transportului poate fi utilizata Estimarea de Cost de la Fan Courier, disponibila la http://www.fancourier.ro/tools/estimare-cost-livrare/.
  • Vanzatorul nu isi asuma nici o raspundere pentru eventualele produse care sufera daune, distrugeri sau sunt pierdute in timpul transportului, inainte de a ajunge la Vanzator.
  • Vanzatorul va accepta returnarea produselor numai daca acestea nu sunt purtate, uzate, patate, modificate, sunt returnate impreuna cu toate accesoriile, etichetele, documentele si ambalajele originale impreuna cu care au fost expediate initial de Vanzator.
  • In cazul in care conditiile de mai sus nu sunt respectate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul si a returna produsele Cumparatorului, pe cheltuiala acestuia din urma, sau de a solicita o taxa de readucere a produselor la starea initiala.
  • In urma returnarii produselor si receptionarii acestora de catre Vanzator si confirmarii de catre acesta din urma a finalizarii returului, Cumparatorul poate opta pentru a primi alte produse de aceeasi valoare cu cele returnate din magazin, a primi un voucher de valoarea produselor returnate sau pentru rambursarea valorii comenzii prin transfer bancar, in contul indicat de Cumparator in scris Vanzatorului. Vanzatorul nu va solicita Cumparatorului taxe sau comisioane aferente rambursarii sumelor.
  • Vanzatorul va achita valoarea comenzii Cumparatorului in contul bancar indicat de Cumparator in maxim 14 zile de la primirea informarii privind retragerea Cumparatorului din contract, numai daca produsele returnate au fost receptionate sau Cumparatorul face dovada neechivoca a expedierii acestora.
  • Costul livrarii achitate de Cumparator va fi rambursat de catre Vanzator, numai in cazul in care aceasta este livrarea standard oferita in magazinele online, fara optiuni suplimentare.
  • Costul oricaror altor livrari nu va fi rambursat.

 

  VII.        Pact comisoriu expres. Neexecutarea culpabila a obligatiilor partilor atrage de drept rezilierea contractului si fara acordarea vreunui termen.

 

 VIII.        Orice comunicare intre parti, referitoare la indeplinirea prezentului contract, trebuie sa fie transmisa in scris.

 

Modificarea prezentului contract poate fi facuta numai in scris, prin acordul partilor, sub forma unui act aditional, care va face parte integranta din contract.

 

Prezentul contract se completeaza cu reglementarile dreptului comun in materie si cu continutul sectiunilor Termeni si Conditii, Politica de Livrare, Garantie, Politica de Returnare, Politica de Confidentialitate afisate in magazinul online Bocane.ro si in Certificatele de Garantie, Instructiunile de Utilizare si orice alte documente care insotesc produsele livrate de Vanzator Cumparatorului.

Prezentul contract a fost incheiat in momentul receptionarii de catre Cumparator a produselor comandate.

 

 

 

Dispozitii finale

A)        Firma isi rezerva dreptul de a efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra site-ului Bocane.ro, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens.

B)        Firma isi rezerva dreptul de a solicita un avans pentru comenzile efectuate de catre Client pe Site. Acest avans nu poate depasi valoarea produselor comandate de catre Client. La livrare se va achita de catre Client restul de plata astfel incat sa se acopere integral valoarea produselor comandate de pe Site si costurile de livrare ale acestora.

C)        Pentru comenzile plasate telefonic, Firma va solicita confirmarea comenzii prin e-mail, fax sau acordul Clientului pentru inregistrarea convorbirii telefonice pentru a putea expedia comanda. 

 

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

 

Pentru orice fel de informatii, intrebari sau reclamatii referitoare la Termenii si Conditiile de mai sus, te rugam sa ne contactezi la adresa de e-mail: office@bocane.ro sau la numarul de telefon 0341.405.236.

  

Iti multumim ca ai ales Bocane!

 

Actualizat 11.08.2015