INTREBARI FRECVENTE

 

Ca in orice magazin, sunt anumite intrebari la care clientii nostri solicita frecvent raspunsul. Pentru a iti oferi o experienta cat mai placuta in magazinul notru, iti oferim o lista a acestor intrebari, insotite de cate un raspuns scurt si cat mai clar:

 
 

***

 

Noutati?

Sigur! Iata cateva dintre ele, care completeaza noul "look" Bocane:

- Acum poti plasa comenzi si fara un cont;

- Ai noi optiuni in sectiunea Contul Meu, daca ai un cont - speram sa iti placa! :)

 

Ce avantaje am daca imi fac cont?

Contul de Client iti permite pastrarea informatiilor tale in magazin pentru a plasa mult mai rapid comenzi.
Poti consulta istoricul comenzilor tale, iti poti modifica adresele si adauga altele noi, poti primi Vouchere de reduceri si multe altele.

 

Care este diferenta intre un Cont de Client si un Cont de Vizitator?

Contul de Client este contul pe care il primesti in urma inscrierii pe site. Acest tip de cont iti asigura plasarea mai rapida a comenzilor, de exemplu.

Contul de Vizitator presupune pastrarea datelor oferite de tine numai pentru livrarea unei singure comenzi.
La plasarea urmatoarei comenzi va trebui sa completezi din nou datele tale.

 

Ce garantie am ca produsele sunt de calitate?

Ai posibilitatea de a le returna in 30 zile daca nu esti multumit. Acest termen este valabil pentru toate produsele cu, exceptia ceasurilor, pentru care termenul de returnare este de 10 zile lucratoare. Ne-am straduit sa iti punem la dispozitie cat mai multe detalii despre fiecare produs tocmai pentru a evita suspiciuni cu privire la calitatea produselor. Mai mult, fiecare accesoriu Bocane vine cu o garantie de minim 30 de zile. Daca ai intrebari sau nelamuriri, apeleaza la unul dintre consultantii nostri, la adresa de e-mail infos@bocane.ro, poti apela sistemul de suport online, disponibil in partea de jos a paginii sau ne poti contacta la numarul de telefon 0341.405.236.
Suntem aici pentru tine!

 

Pot creste preturile produselor?

Preturile pot creste, pentru ca ele sunt calculate in functie de cursul Euro, moneda in care ne platim furnizorii. Noi avem grija sa anuntam promotiile pe prima pagina si prin newsletter.

 

Cum platesc?

Produsele cumparate de pe Bocane.ro pot fi platite ramburs (numerar la primirea coletului), prin Transfer Bancar sau online cu cardul. Pentru mai multe detalii, acceseaza sectiunea Cum platesc?

 

Cat dureaza pana primesc comanda?

Comanda ta de accesorii (cu exceptia ceasurilor si a verighetelor) va ajunge la tine in urmatoarea zi lucratoare de la plasarea comenzii, daca ai plasat comanda inainte de ora 16:00 intr-o zi lucratoare. In cazul in care comanda a fost plasata dupa ora 16:00 intr-o zi lucratoare sau intr-o zi nelucratoare, ea va fi predata curierului in prima zi lucratoare si va ajunge la tine in 24 de ore.

Comenzile pentru ceasuri si verighete sunt livrate in 3-5 zile lucratoare.

Aceste termene sunt valabile pentru livrarile pe teritoriul Romaniei. Pentru detalii suplimentare, acceseaza rubrica Livrare.

 

Cum trimiteti comanda?

Livrarea se face prin Fan Courier, TNT sau Cargus. Daca doresti sa afli ce firma de curierat va livra comanda ta, consilierii nostri iti vor oferi cu placere aceasta informatie.

 

Cat costa livrarea?

Livrarea este Gratuita in aria de acoperire Fan Courier pentru toti clientii Bocane, indiferent de valoarea comenzii sau de localitatea in care va fi factura livrarea. Pentru mai multe detalii, acceseaza sectiunea Livrare.

 

Pot sa schimb adresa de livrare dupa ce am facut comanda?

Da, este posibila schimbarea adresei de livrare in cazul in care coletul nu a fost expediat. In cazul in care coletul a plecat de la noi, vom lua legatura cu firma de curierat.
Daca ti-ai dat seama ca s-a strecurat o greseala in adresa de livrare, contacteaza-ne la numarul de telefon 0341.405.236. Vom face tot posibilul sa ne asiguram ca iti primesti comanda cat mai repede, la adresa corecta.

 

Aveti un catalog?

Bocane.ro este catalogul nostru virtual, cu stocuri la zi. Toate produsele noastre sunt afisate online. Mai mult decat atat, tot timpul apar produse noi.

 

Cum pot sa contactez Bocane.ro pentru asistenta suplimentara?

Pentru asistenta suplimentara ne poti adresa un e-mail la office@bocane.ro sau infos@bocane.ro, ne poti suna la numarul de telefon 0341.405.236 (numar cu tarif normal), de Luni pana Vineri intre orele 09:00-17:00, sau ne poti contacta pe direct prin sistemul de asistenta online de pe Bocane.ro.

 

Newsletter?

...Numai daca doresti!

Periodic produsele de pe Bocane.ro sunt actualizate pentru a iti pune la dispozitie ultimele tendinte in domeniul accesoriilor. In acelasi timp, pot aparea promotii sau lichidari de stoc la preturi avantajoase.

Daca doresti sa te informam, tot ce trebuie sa faci este sa te abonezi la newsletter. De restul ne ocupam noi!

Oricand doresti sa nu mai primesti informari, nu trebuie decat sa ne trimiti un mail cu subiectul Dezabonare.

 

Pot returna produse?

Bineinteles!

Ne dorim sa fii pe deplin multumit atunci cand cumperi produse de la noi. Daca nu esti incantat de produsele cumparate, le poti returna si noi iti vom inapoia contravaloarea lor sau iti vom oferi alte produse in schimb, in functie de alegerea ta. Poti returna produsele cumparate, in ambalajul original, fara semne de uzura sau murdarie, in 30 de zile de la primire, fara penalitati si fara sa dai explicatii, anuntand acest retur in prealabil, doar in scris, la adresa de e-mail office@bocane.ro. Acest termen de returnare este valabil pentru toate produsele cu exceptia ceasurilor, pentru care termenul de returnare este de 10 zile lucratoare.

Produsele de unica folosinta, realizate la comanda sau personalizate nu pot fi returnate (ex. ambalaje pentru cadou, vouchere de reducere utilizate, sistemul de masurare a marimii pentru inele si verighete, verighete gravate).

Detalii suplimentare gasesti in rubrica Politica de Returnare.
 
 

Exista o suma minima pentru comenzi?

Nu impunem o suma minima pentru plasarea unei comenzi, iti alegi doar produsele pe care le doresti!

 

Livrati si in afara Romaniei?

Sigur! Pentru mai multe detalii, acceseaza rubrica Livrare.

 

Sunt taxele vamale incluse in pretul livrarii pentru livrari in afara Romaniei?

Nu, taxele vamale sau alte taxe datorate conform legislatiei tarii de destinatie nu sunt incluse nici in pretul produselor si nici in pretul livrarii. Aceste taxe vor fi achitate de catre Client, asa ca te rugam sa te informezi in legatura cu legislatia tarii de destinatie.

Totusi, intre tarile UE nu se platesc taxe vamale, iar Romania face parte din UE. Daca doresti ca produsele comandate sa fie livrate intr-o tara care face parte din UE, nu va trebui sa platesti taxe vamale.

 

Cat de sigur este sa platesc online cu cardul de credit?

Poti achita valoarea comenzii tale si cu cardul, prin intermediul serviciilor de plati on-line oferite de EuPlatesc.ro. Riscurile asociate unei plati on-line sunt:
• Datele personale introduse de tine pentru completarea comenzii sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite – Bocane Accesories S.R.L. si EuPlatesc garanteaza securitatea sistemelor informatice utilizate. Citeste Politica de confidentialitate EuPlatesc si Politica de confidentialitate Bocane pentru mai multe informatii despre subiect.
• Datele tale in cazul platilor prin card bancar – numar de card, data expirarii, etc. – sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite. In cazul sistemului 3-D Secure aplicat de EuPlatesc pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nici o informatie legata de cardul tau nu este transferata sau stocata, la nici-un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele EuPlatesc, aceastea fiind direct introduce in sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz. In plus, in cazul in care cardul tau a fost emis de catre o banca certificata in sistemul 3-D Secure, autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea ta in acest sistem – introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de tine, similar codului PIN la tranzactiile de la ATM. Citeste Verified by Visa si SecureCode pentru detalii complete legate de sistemul 3-D Secure.

 

As dori sa renunt la comanda

Sigur, poti renunta la comanda, atat timp cat nu a fost transmisa pentru livrare catre curier. Te rugam sa iei legatura cu noi la numarul de telefon 0341.405.236. In cazul in care comanda ta a fost deja transmisa pentru livrare, poti solicita un retur. Pentru detalii, citeste Politica de Returnare.

 

Ce fac daca am uitat parola?

 

Este important sa stii ca, dupa inlocuirea magazinului Bocane cu un nou magazin, perfect adaptat pentru desktop, laptop dar si pentru mobil sau tableta, parola Contului Tau de Client va trebui recuperata. Acest sistem asigura protectia datelor, pentru a evita accesul la parola ta.
Pentru recuperarea parolei tale, urmeaza instructiunile de mai jos.

Daca ai uitat parola sau numele de utilizator pentru contul tau, te rugam sa apesi pe butonul Ai uitat parola? din pagina de intrare in cont. Introdu adresa de e-mail pe care ai folosit-o la crearea contului si apasa butonul Reseteaza Parola.

Urmareste adresa de e-mail. Vei primi un mail prin care ti se va solicita o confirmare ca doresti resetarea parolei. Aceasta este o masura de siguranta, pentru ca nimeni altcineva sa nu iti poata reseta parola. Dupa confirmare, vei primi un e-mail care va contine o noua parola, generata automat. Poti schimba aceasta parola autentificandu-te si accesand Contul Meu>Informatii Personale.

 

Pentru orice alte intrebari pe care le ai, iti stam la dispozitie:

Telefon:                    0341.405.236;

E-mail:                      office@bocane.ro

Actualizat 15.01.2016